رژیم غذایی خانم ها چه جور باشه بهتره؟؟

رژیم غذایی خانم ها چه جور باشه بهتره؟؟

رژیم غذایی خانم ها چه جور باشه بهتره؟؟

🔘باپروتئین
🔸پروتئین مهم ترین ماده مغذی برای ساخت و رشد عضلات است و گذشته از آن، مصرف به اندازه کافی از اسیدهای آمینه که معمولا” توسط بدن تولید نمی شوند، مورد نیاز بدنسازها است.
🔸بنابراین، مصرف گوشت بدون چربی، ماهی، مرغ و سویا برای تأمین پروتئین بدن توصیه می شود. میوه ها، سبزیجات و آجیل نیز باید در رژیم غذایی گنجانده شود زیرا شامل ضروری ترین مواد مغذی هستند.

🔘با کربوهیدرات
کربوهیدرات ها برای خانم ها به اندازه آقایان در بدنسازی ضروری نیستند اما باید در رژیم غذایی بدنسازی جا داده شوند. میوه، سبزیجات و غلات بهترین انتخاب برای تأمین کربوهیدرات مورد نیاز است.

🔘باچربیهای سالم
🔸سعی کنید چربی های سالم و طبیعی مانند ماهی های چرب، آجیل، مغز دانه ها، گردو، آووکادو، زیتون، روغن زیتون، روغن آفتابگردان و روغن های گیاهی را مصرف کنید. این چربی ها برای ساخت عضله مورد نیاز خانم های بدنساز است.


رژیم غذایی خانم ها چه جور باشه بهتره؟؟
نویسنده :
لینک کوتاه این مطلب : https://polop.ir/?p=29321

حتما ببینید

چرا هوازی صبح بهتر است؟

چرا هوازی صبح بهتر است؟

چرا هوازی صبح بهتر است؟ ✅ قبل از صبحانه هوازی کار کنید زیرا باعث چربی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

سیزده − 5 =