چربی های سفت و سخت

چربی های سفت و سخت

چربی های سفت و سخت

که به این سادگیها دست از سرمون بر نمیدارند. در اقایان بیشتر در اطراف تنه و در خانمها بیشتر در بیرون ران, پشت ران و پشت بازو تجمع پیدا میکنند. البته رژیم غذایی سرشار از فست فود, مصرف نوشیدنی های الکلی و قرص های هورمونی تاثیر بسزایی دارند.
بهترین توصیه ورزشی جهت سوزاندن چربی های سفت و سخت:
نکته اول: حداقل نود دقیقه قبل ورزش هیچ نوع کربوهیدراتی استفاده نکنید تا سطح انسولین پایین باشد. اما چربی های زودجذب از جمله دی گلیسریدها, روغن زیتون و کنجد و پروتیین های زودجذب ممانعتی ندارد.

نکته دوم: از ترکیب فعالیت هوازی متداوم و اینتروال شدید بهره ببرید, تمرینات اینتروال فوران هورمونهای ادرنالین میباشند که در فعال کردن انزیم لیپاز (مسوول تجزیه چربی) بسیار مهم اند.


چربی های سفت و سخت
نویسنده :
لینک کوتاه این مطلب : https://polop.ir/?p=29328

حتما ببینید

اگر بدنسازی رو کنار بذاریم ماهیچه تبدیل به چربی میشه؟

اگر بدنسازی رو کنار بذاریم ماهیچه تبدیل به چربی میشه؟

⁉️ اگر بدنسازی رو کنار بذاریم ماهیچه تبدیل به چربی میشه؟ 😳 ✅ قطعا نه! …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

1 × پنج =