کرانچ کششی

کرانچ کششی

کرانچ کششی🔴

آموزش کامل حرکت کرانچ کششی

هدف:

عضله بالای شکم

زانو بزنید و پشت دستگاه بنشینید. طناب را در بالا ترین نقطه سیم کش وصل کنید و دو سر آن را بگیرید، با انقباض عضلات شکمی بالا تنه را به سمت جلو خم کنید. حرکت را تا جایی ادامه دهید که سرتان به زمین برخورد داشته باشد. سپس اجازه دهید وزنه ها شما را به نقطه شروع بازگردانند.

نکته:

پشت را صاف نگه ندارید، این یکی از اشتباهات رایج در این حرکت است، اجازه دهید پشتتان گرد شود. در هنگام برگشت ننشینید و حرکت را تا حد کمرتان محدود کنید.
🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴


کرانچ کششی
نویسنده :
لینک کوتاه این مطلب : https://polop.ir/?p=29306

حتما ببینید

برنامه تناسب اندام در منزل

برنامه تناسب اندام در منزل

🔰 برنامه تناسب اندام در منزل 🔰 1⃣ ۲ ست ۶۰ تایی طناب بزنید. 2⃣ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

13 − 11 =