برنامه غذایی بدنسازی، چربی ها:

برنامه غذایی بدنسازی، چربی ها:

🔰برنامه غذایی بدنسازی، چربی ها:

📢همه افراد نیاز به مقداری چربی های مفید امگا 3، 6 و 9 دارند

📣بسیاری از هورمون ها از قبیل تستسترون، DHEA، کورتیزول و غیره که تنظیم کننده متابولیسم(سوخت و ساز) بدن و مولد انرژی می باشند برای ترشح نیازمند چربی ها و حتی کلسترول می باشند و حذف چربی به طور کامل از برنامه غذایی اشتباهی بزرگ است

✅افرادی که قصد کاهش وزن و آب کردن چربی ها را دارند باید میزان بیشتری از اسیدهای چرب امگا 3 و اسید گاما لینولنیک(GLA) که در بعضی از مواد غذایی مانند ماهی، روغن نارگیل و روغن گل گاو زبان وجود دارد استفاده کنند

📌مصرف به اندازه این چربی ها نه تنها باعث افزایش وزن نمی گردد بلکه خود کمک به تولید هورمون هایی می کند که باعث سوزاندن چربی های اضافی بدن و کاهش وزن می شوند

🔔البته زمان صرف این چربی ها برای افرادی که اضافه وزن دارند باید همراه با صبحانه باشد و نه ناهار و شام تا در طی روز کالری حاصله از آن ها سوزانده شود و برعکس آن برای افراد لاغر صادق است

📈افراد لاغر و کسانی که قصد افزایش وزن و حجم عضلات خود را دارند باید بیشتر از چربی های امگا 6 و 9 و به میزان کمتر امگا 3 استفاده کنند

🛎این افراد بهتر است همراه با صبحانه و ناهار چربی های امگا 6 و 9 را و همراه با شام امگا 3 را مصرف کنند تا کمک به افزایش وزن آن ها نماید

 


برنامه غذایی بدنسازی، چربی ها:
نویسنده :
لینک کوتاه این مطلب : https://polop.ir/?p=29689

حتما ببینید

نکات طلایی بدنسازی:

نکات طلایی بدنسازی:

🔰نکات طلایی بدنسازی: 1⃣جلسات تمرینی خود را از دست ندهید. 2⃣ از شکایت و غر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

16 + 11 =