انجام حرکت پرس سرشانه نشسته با دمبل‌های سنگین نیازمند مقدار زیادی قدرت می‌باشد.

انجام حرکت پرس سرشانه نشسته با دمبل‌های سنگین نیازمند مقدار زیادی قدرت می‌باشد.

🏋️‍♀️🏋️‍♂️انجام حرکت پرس سرشانه نشسته با دمبل‌های سنگین نیازمند مقدار زیادی قدرت می‌باشد. انجام این حرکت یک راه بسیار عالی‌ برای افزایش حجم سرشانه میانی و جلویی می‌باشد. همچنین پرس سرشانه یک حرکت چند مفصلی پرسی می‌باشد یعنی‌ هم زمان نیز میتواند باعث افزایش حجم و قدرت عضلات پشت بازو نیز شود. درک اینکه چگونه عضلات پشت بازو در این حرکت دخیل میشوند به منظور بهبود فشار روی سرشانه مهم می‌باشد.

به منظور جلوگیری از خستگی‌ پشت بازو‌ها و تمرکز روی عضلات سرشانه من دوست دارم که دامنه حرکتی‌ را کاهش دهم.تقریبا ۳-۴ اینچ قبل از اینکه مفاصل آرنجم در قسمت بالایی حرکت قفل شوند متوقف میشوم و دوباره بخش منفی‌ را اجرا می‌کنم. قفل کردن مفصل آرنج در بالاترین قسمت حرکت باعث درگیر شدن عضلات پشت بازو میشود و میتواند بیشتر فشار حرکت روی عضلات پشت بازو قرار بگیرد، تا حدی که ممکن است حتی تحریک عضلات سرشانه به رشد به مخاطره بیفتد.

#دامنه-حرکتی


انجام حرکت پرس سرشانه نشسته با دمبل‌های سنگین نیازمند مقدار زیادی قدرت می‌باشد.
نویسنده :
لینک کوتاه این مطلب : https://polop.ir/?p=30131

حتما ببینید

فواید ورزش بدنسازی برای بانوان

فواید ورزش بدنسازی برای بانوان

❇️فواید ورزش بدنسازی برای بانوان 1⃣کاهش چربی بدن 2⃣سلامتی و تناسب اندام 3⃣۱۰سال جوان تر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

سیزده + 6 =