کمی وزنه بلند کنید

کمی وزنه بلند کنید

➿ کمی وزنه بلند کنید

عضله بیشتر = کالری سوزی بیشتر. در حالی که نیم کیلو چربی هر روز حدود 2 کالری مصرف می کند، این مقدار برای نیم کیلو عضله 6 کالری است. همچنین عضله فضای بسیار کمتری از چربی اشغال می کند. تحقیقات نیز نشان داده افرادی که روزانه حدود 20 دقیقه ورزش قدرتی انجام می دهند چربی شکمی کمتری نسبت به کسانی که ورزش قدرتی انجام نمی دهند دارند.

🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴


کمی وزنه بلند کنید
نویسنده :
لینک کوتاه این مطلب : https://polop.ir/?p=30176

حتما ببینید

چند ست و چند تکرار بزنیم

چند ست و چند تکرار بزنیم

🔻 چند ست و چند تکرار بزنیم ❓ . ✅ افزایش استقامت ؛ 🔺️ ۲-۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

بیست − یک =