اصول شکم سازی

اصول شکم سازی

🔴اصول شکم سازی🔴

🔴هرگز تکرار های سریع اجرا نکنید. تکرار های آرام تنها برای ساختن عضلات شکم هستند . با کنترل کردن تکرار ها فشار را معطوف به عضلات کنید

🔴در هر تکرار فشاری دائم بر روی عضلات خود حفظ کنید

🔴برای توسعه دادن بخش بالایی عضلات شکم،تمرین شکم روی میز شیبدار بهترین است. این تمرین کشش و انقباض خوبی به عضلات میدهد و فشاری بی وقفه بر روی شکم حفظ میکند

🔴بالا کشیدن پاها در حالت آویزان بهترین حرکت برای بخش پائینی شکم است. در حرکت هیچ جایی از بدن به جایی تکیه ندارد بنا براین باید روی فرم اجرای حرکت تمرکز کنید

عضلات شکم را سه نوبت در هفته تمرین دهید .
🔴🔴🔴🔴🔴🔴


اصول شکم سازی
نویسنده :
لینک کوتاه این مطلب : https://polop.ir/?p=31101

حتما ببینید

💮تمرین های ساده که بدن شما را متحول میکند 💮 1⃣ طناب زدن این تمرین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

15 − سه =