اگر عضلات شش تکه میخواهید تمرینات کاردیو را فراموش نکنید

اگر عضلات شش تکه میخواهید تمرینات کاردیو را فراموش نکنید

🔴اگر عضلات شش تکه میخواهید تمرینات کاردیو را فراموش نکنید

تمرینات کاردیو انجام دهید. اگر می‌خواهید که بعد از یک ماه عضلات شش تکه تان را ببینید، باید تمرینات کاردیو را برای سوزاندن لایه‌ی چربی که روی عضلات شکمتان را پوشانده نیز، با بقیه‌ی تمرینتان ترکیب کنید. تمرینات کاردیو را سه بار در هفته بصورت متناوب انجام دهید.

نمونه هایی از این تمرینات، دویدن، دوچرخه سواری، بالا رفتن از پله، شنا، و قایقرانی است. ۴۵ تا ۶۰ دقیقه ورزش کاردیو را با کمی وقفه انجام دهید. مثلا بعد از ۱۵ دقیقه گرم کردن، ۱۵ مرتبه و هر بار بمدت ۳۰ ثانیه با حداکثر سرعت بدوید و بین هر ۲ مرتبه، ۳۰ ثانیه استراحت کنید. سپس با ۱۵ دقیقه سرد کردن، ورزشتان را به پایان برسانید.

🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴


اگر عضلات شش تکه میخواهید تمرینات کاردیو را فراموش نکنید
نویسنده :
لینک کوتاه این مطلب : https://polop.ir/?p=31127

حتما ببینید

تردمیل مفید برای چربی سوزی

تردمیل مفید برای چربی سوزی

🔰تردمیل مفید برای چربی سوزی 20 دقیقه تمرین روی تردمیل 💪4 دقیقه دویدن آهسته یا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

17 − 6 =