فواید بدنسازی برای بانوان

فواید بدنسازی برای بانوان

🔴فواید بدنسازی برای بانوان🔴

محققا ن به دلایل متقاعد کننده فراوانی در رابطه با فواید بدنسازی برای خانم ها دست یافته اند. اما متأسفانه، هنوز هم تعداد خانم هایی که توصیه های محققان را به جان می خرند، بسیار اندک است. اغلب خانم های ورزشکار، بیشتر وقتشان را در باشگاه با تمرین های هوازی سپری می کنند و زمان کمی به بدنسازی که بدن را به چالشی واقعی می کشد، اختصاص می دهند. لازم نیست که تمرین با وزنه به شیوه ای مردانه و با استفاده از وسایل و تجهیزاتی خاص انجام شود.در اینجا شما را با فواید بدنسازی برای خانم ها آشنا می کنیم.

۱-کاهش چربی بدن
تحقیقات انجام شده توسط دکتر “وین وستکات” نشان داده اند که اگر یک خانم با بدنی معمولی، بمدت دو ماه، هفته ای دو تا سه جلسه وزنه بزند، حدود دو پوند (کمتر از یک کیلوگرم) عضله اضافه می کند و ۳.۵ پوند (حدود ۱.۵ کیلوگرم) چربی از دست می دهد.
با افزایش توده عضلانی، سوخت و ساز (متابولیسم) بدن هم در هنگام استراحت افزایش می یابد و در طول شبانه روز، کالری بیشتری خواهید سوزاند. بطور کلی، با افزایش هر یک پوند (حدود ۴۵۰ گرم) عضله، روزانه ۳۵ تا ۵۰ کالری بیشتر سوزانده می شود. نتیجه، واقعا چشمگیر خواهد بود.
۲- افزایش قدرت بدون افزایش حجم
طبق یافته های محققان، زنان برخلاف مردان از وزنه زدن حجیم نمی شوند. زیرا میزان هورمونهای عضله ساز بدنشان، ۱۰ تا ۳۰ برابر کمتر از مردان است. با این حال، بدنشان شکیل و تراشیده خواهد شد.

🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴


فواید بدنسازی برای بانوان
نویسنده :
لینک کوتاه این مطلب : https://polop.ir/?p=31194

حتما ببینید

بسیاری از افراد با انگیزه های مثبتی وارد باشگاه های بدنسازی میشوند مانند کم کردن وزن

بسیاری از افراد با انگیزه های مثبتی وارد باشگاه های بدنسازی میشوند مانند کم کردن وزن

بسیاری از افراد با انگیزه های مثبتی وارد باشگاه های بدنسازی میشوند مانند کم کردن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

3 × دو =