خوش فرم شدن باسن

خوش فرم شدن باسن

🔴خوش فرم شدن باسن 🔴

لانگز ;

عضلات درگیر: جلو ران، پشت ران و عضلات باسن

به صورت کاملاً صاف بر روی پاهایتان بایستید.
پای چپ خود را با کنترل به سمت جلو ببرید و بر روی زمین بگذارید. هر دو زانوی خود را خم کنید. اگر مبتدی هستید بهتراست هر دو پا زاویه ۹۰درجه داشته باشد. زانوی پای پشت خود را تا نزدیک زمین خم کنید اما مواظب باشید زانوی شما به زمین برخورد نکند.
دقت کنید که زانوی پای چپ که در جلو قرار دارد نباید از انگشتان‌تان جلوتر برود.

بدن خود را کاملاً صاف نگه دارید.
هر بار که به سمت بالا بلند می شوید یک تکرار انجام داده اید. پس از اجرای تکرار مورد نظر پای چپ را به سمت عقب ببرید و همان تعداد تکرار را برای پا هم اجرا کنید.
برای فرم دهی پا و باسن: اگر مبتدی هستید برای هر پا ۸ تکرار کافیست و اما اگر سابقه تمرین کردن دارید ۱۵ تکرار برای هر پا و اگر ورزشکار حرفه‌ای هستید بهتر است براس هر پا ۶۰ثانیه حرکت را اجرا کنید.

🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴


خوش فرم شدن باسن
نویسنده :
لینک کوتاه این مطلب : https://polop.ir/?p=31337

حتما ببینید

حرکت عالی Step-Outs برای سوزاندن کالری بیشتر

حرکت عالی Step-Outs برای سوزاندن کالری بیشتر

🔴 حرکت عالی Step Outs برای سوزاندن کالری بیشتر🔴 بایستید و پاها را کنار هم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

11 + 12 =