خوش فرم شدن باسن

خوش فرم شدن باسن

🔴خوش فرم شدن باسن 🔴

استپ آپ :

عضلات درگیر: سرینی ( باسن)، همسترینگ ( پشت ران) و چهارسرران( جلوران)

کاملاً صاف بایستید و یک نیمکت جلوی خود قرار دهید.
پای راستتان را بر روی نیمکت قرار دهید. تعادل تان را حفظ کنید پای چپ را به سمت بالا بیاورید. زانوی پای چپ را به سمت بالا بکشید.

تعادل تان را حفظ کنید و کمرتان را کاملاً صاف نگه دارید.

زانوهایتان را تا جاییکه می توانید به سمت بالا بکشید.
سپس خیلی آرام پای چپ را بر روی زمین بگذارید و بعد از آن پای راست خود را کنار پای چپ قرار دهید، در این حالت شما یک تکرار را اجرا کرده‌اید.

برای تکرار دوم ابتدا پای چپ را بر روی نیمکت قرار دهید و تمام مراحل گفته شده را با این پا انجام دهید.
برای فرم دهی پا و باسن خود: اگر مبتدی هستید بهتر است به جای نیمکت از یک ارتفاع بسیار کوتاه‌تر شروع کنید و ۱۰ تکرار اجرا کنید، اگر سابقه تمرین دارید ارتفاع ۳۰سانتی متر و ۱۵ تکرار و اگر ورزشکار حرفه‌ای هستید می‌توانید از یک نیمکت با ارتفاع ۵۰سانتی متری استفاده کنید.

🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴


خوش فرم شدن باسن
نویسنده :
لینک کوتاه این مطلب : https://polop.ir/?p=31376

حتما ببینید

كشش عضلات

كشش عضلات

كشش عضلات 🔴۱- کشش پشت ( کشش عضلات پشت) : به پشت دراز بکشید. دست …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

3 + 2 =