15 توصيه كليدی برای كاهش فشار خون

15 توصيه كليدی برای كاهش فشار خون

🔴 15 توصيه كليدی برای كاهش فشار خون

🔰 انجام ورزش مرتب، 30 دقیقه ورزش در هر روز بهترین راه مبارزه با پرفشاری خون است

🔰 کم کردن مصرف نمک و غذاهای پرچرب

🔰 داشتن رژیم غذایی حاوی میوه و سبزیجات ، لبنیات کم‌چرب و غذاهای حاوی پتاسیم نظیر دانه‌های سبوس‌دار و خشکبار استفاده کنید.

🔰 عدم مصرف سیگار و مشروبات الکلی

🔰 اندازه گیری فشار خون حداقل هر شش ماه یک بار

🔰 زنان باردار باید مرتب برای معاینه پیش از زایمان فشارخون خود را چک کنند

🔰 خانم هایی که قرصهای پیشگیری از بارداری استفاده می کنند باید فشار خون خود را مرتب کنترل نمایند

🔰 پرهیز از مصرف سوسیس، كالباس، كنسرو گوشت، برگرها و سایر فرآورده‌های گوشتی و سبزی‌های كنسروشده در آب نمك، زیتون شور، چیپس و سایر تنقلات شور.

🔰 مواد حاوی كافئین از قبیل قهوه ، چای ، نوشابه‌های كولا و شكلات، سبب افزایش فشارخون می‌شوند

🔰 اجتناب از مصرف غذاهای سرخ کرده

🔰 استراحت به میزان کافی

🔰 کنترل استرس

🔰 استفاده از گوشت سفید به جای گوشت‌ قرمز.

🔰 انجام ورزش‌هایی مثل پیاده ‌روی، شنا، دوچرخه سواری برای پایین آوردن فشاراست


15 توصيه كليدی برای كاهش فشار خون
نویسنده :
لینک کوتاه این مطلب : https://polop.ir/?p=32341

حتما ببینید

عملکرد نماینده‌هامون تو مسابقات امروز:

عملکرد نماینده‌هامون تو مسابقات امروز:

عملکرد نماینده‌هامون تو مسابقات امروز: 🏐 والیبال/دور دوم گروهی: ایران 3 _ 0 ونزوئلا ✅ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

یک × 3 =