هر چقدر درباشگاه بیشتر خودتان را خسته کنید و مدت زمان تمرین را طولانی‌تر شود، بجای عضله‌سازی، عضله‌سوزی خواهید داشت!

هر چقدر درباشگاه بیشتر خودتان را خسته کنید و مدت زمان تمرین را طولانی‌تر شود، بجای عضله‌سازی، عضله‌سوزی خواهید داشت!

هر چقدر درباشگاه بیشتر خودتان را خسته کنید و مدت زمان تمرین را طولانی‌تر شود، بجای عضله‌سازی، عضله‌سوزی خواهید داشت!

زیرا
ذخایر گلیکوژن (که همان منابع تولید انرژی در حین تمرینات و فعالیت‌های بدنی می‌باشد) محدود است؛
با پایان یافتن ذخایر گلیکوژن، بدن مجبور می‌شود به منابع دیگر برای تامین آن متوصل شود؛ برای این کار، از عضلات استفاده می‌کند که این کار منجر به تخریب عضلات می‌شود.

پس زمان تمرین خود را مدیریت کنید و سعی کنید حدود یک ۱ تا ۱.۵ ساعت آن را به پایان برسانید.


هر چقدر درباشگاه بیشتر خودتان را خسته کنید و مدت زمان تمرین را طولانی‌تر شود، بجای عضله‌سازی، عضله‌سوزی خواهید داشت!
نویسنده :
لینک کوتاه این مطلب : https://polop.ir/?p=32393

حتما ببینید

گل طارمی به چلسی، بهترین گل فصل اروپا شد.

گل طارمی به چلسی، بهترین گل فصل اروپا شد.

گل طارمی به چلسی، بهترین گل فصل اروپا شد. سایت اتحادیه فوتبال اروپا اعلام کرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

4 × سه =