برای کاهش سایز حتما باید ورزش کنید

برای کاهش سایز حتما باید ورزش کنید

🔴برای کاهش سایز حتما باید ورزش کنید 🔴

برای رسیدن به هدف اصلی خود که کاهش سایز لباس در مدت دو هفته است یکی دیگر از موارد مهم در کنار برنامه غذایی این است که مصرف کالری های بدن را افزایش دهید. 30 دقیقه ورزش در روز مسلما نمی تواند باعث شود که بتوانید در دو هفته به مقدار کاهش دلخواهتان برسید. البته مقدار ورزش برای هر فرد می تواند متفاوت باشد، اما توصیه ما این است که برای کاهش وزن و کم کردن سایز روزانه 90 تا 120 دقیقه ورزش کنید. به خاطر داشته باشید فقط برای دو هفته این پیشنهاد ارائه شده و ادامه این روند برای مدت طولانی ممکن است به بدنتان آسیب برساند.

 

در کم کردن سایز  و کاهش وزن، ترکیب ورزش هوازی یا ایروبیک با تمرینات قدرتی کمک می کند تا جای ممکن بافت چربی بسوزانید و بافت های عضلانی را نگه دارید. برخی روزها شدت ورزش را افزایش دهید تا مقدار کالری که می سوزانید بالا برود، این کار کمک می کند در روزهای دیگر هم که ورزش را با سطحی متوسط انجام می دهید چربی سوزی تان بیشتر باشد. باید تلاش کنید ورزش های دیگری که برنامه ریزی نشده اند نیز در طول روز انجام دهید، که می تواند شامل تمیز کردن خانه، پیاده روی یا دوچرخه سواری به جای استفاده از ماشین، استفاده از پله ها به جای آسانسور، و اجتناب از نشستن برای مدت زمان طولانی می شود.

🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴


برای کاهش سایز حتما باید ورزش کنید
نویسنده :
لینک کوتاه این مطلب : https://polop.ir/?p=32803

حتما ببینید

باور غلطی که هم در بین آقایان و بانوان وجود دارد

❇️ باور غلطی که هم در بین آقایان و بانوان وجود دارد ✅ دوستان عزیزی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

پنج × سه =