برای چربی سوزی اینتروال بهتر است

برای چربی سوزی اینتروال بهتر است

‌ 💠برای چربی سوزی اینتروال بهتر است

یا تمرینات هوازی طولانی مدت⁉️

حتما” شما هم شنیده اید که اگر می خواهید وزن کم کنید یا چربی سوزی کنید، تمرینات هوازی رو انجام بدید.

اما روش بهتری هم هست که نتیجه سریع تری هم داره، اما باید یه کم بیشتر به خودتان فشار بیاورید!

در یک تحقیق افراد تحت آزمون به دو گروه تقسیم شدند. گروه اول دویدن های سریع اینتروال مثل دوهای ۳۰ ثانیه ای سرعتی و گروه دوم دویدن های استقامتی با شدت متوسط به مدت ۳۰ الی ۶۰ دقیقه.مجله علم ورزش. گروه اینتروال ۲ الی ۳ کیلوگرم در ۶ هفته کم کردند اما گروه استقامتی حدود نیم کیلو کاهش وزن داشتند.

در نتیجه تمرینات اینتروال برای چربی سوزی بسیار مؤثرتر از تمرینات هوازی عادی هستند.

گذشته از این زمانی که ورزش می‌کنید بدن کورتیزول ترشح می‌کند.

کورتیزول به تنهایی چیز بدی نیست اما شرایط استرس‌زا و ترشح زیاد کورتیزول در جریان تمرین می‌تواند باعث مقاومت به انسولین شود و بدن شما را مجبور کند، چربی بیشتری ذخیره نماید.

تحقیقات انجام شده نشان می‌دهد که دویدن‌ در مسافت طولانی باعث افزایش سطح کورتیزول می‌گردد. همچنین این موضوع ممکن است، باعث تحلیل ماهیچه‌ای، ذخیره شدن چربی و آسیب به عملکرد سیستم ایمنی بدن شود.


برای چربی سوزی اینتروال بهتر است
نویسنده :
لینک کوتاه این مطلب : https://polop.ir/?p=33248

حتما ببینید

اشتباهات خانم ها در تمرینات کاهش وزن

اشتباهات خانم ها در تمرینات کاهش وزن

🔰اشتباهات خانم ها در تمرینات کاهش وزن 🔴تمرینات هوازی با سرعت یکنواخت 🔴وزنه سنگین، کابوس …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

1 × 3 =