حرکت برای آب کردن شکم و پهلو

حرکت برای آب کردن شکم و پهلو

🔴حرکت برای آب کردن شکم و پهلو 🔴

1_به پشت بخوابید و زانوها را به طرف سینه خم کنید. یک دمبل سبک را با دو دست نگه دارید.
2- پای چپ خود را به حالت 45 درجه برسانید، زانوی سمت راست خود را خم نگه دارید. سر و شانه های خود را بلند کنید و دمبل را به طرف بیرون زانوی سمت راست ببرید. با فشار حرکت کرانچ را انجام دهید مانند تصویر.
3- پای چپ را به مقابل پای راست بیاورید و وزنه را به طرف سقف بالا ببرید. سر و شانه را بالا تر از زمین نگه دارید. حالا مرحله ی دوم را دوباره تکرار کنید اما این بار پای راست را بالا ببرید و پای چپ را خم نگه دارید. 8 مرتبه این حرکت را انجام بدهید،
4 بار در هفته کافیست. تقریبا بعد از 3 هفته تغییر را خواهید دید

🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴


حرکت برای آب کردن شکم و پهلو
نویسنده :
لینک کوتاه این مطلب : https://polop.ir/?p=33300

حتما ببینید

چطور بدون مصرف دارو بیخوابی رو رفع کنیم؟

چطور بدون مصرف دارو بیخوابی رو رفع کنیم؟

💥چطور بدون مصرف دارو بیخوابی رو رفع کنیم؟ 🔸پنج تنفس عمیق شکمی بکشید دم: شکم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

یک + شانزده =