برای سلامتی مفاصل و استخوانها از تمرینات با وزنه غافل نشوید.

برای سلامتی مفاصل و استخوانها از تمرینات با وزنه غافل نشوید.

❇️ برای سلامتی مفاصل و استخوانها از تمرینات با وزنه غافل نشوید.

👈 کار با وزنه و تمریناتی که با مقاومت خارجی انجام شود باعث افزایش تراکم استخوان و املاح معدنی در بافت اسکلتی خواهد شد که این امر باعث جلوگیری از پوکی استخوان و یا کاهش خطر شکستگی خواهد شد.

👈 از طرفی تمرینات با وزنه باعث تقویت و ثبات عضلات،عضلات اطراف تاندون ها و لیگامنت ها(تمرینات حس عمقی) باعث افزایش ثبات مفاصل و کاهش خطر آسیب رباط ها و مفاصل شده.
همچنین با تمرینات درست میتوانید از انعطاف پذیری مناسبی نیز برخوردار باشید.
👈 از سوی دیگر تمرینات با وزنه باعث ترشح آندروفین در خون شده که باعث کاهش درد مفصلی و التهاب مفاصل( آرتریت) خواهد شد.
لذا در هیچ سنی شما نمیتوانید نگران کار با وزنه باشید.


برای سلامتی مفاصل و استخوانها از تمرینات با وزنه غافل نشوید.
نویسنده :
لینک کوتاه این مطلب : https://polop.ir/?p=33406

حتما ببینید

بدنسازی بر روی رشد قد تاثیر گذاره?

بدنسازی بر روی رشد قد تاثیر گذاره?

❤️بدنسازی بر روی رشد قد تاثیر گذاره? 👈برخی از محققان اعلام کرده‌اند تمرینات با وزنه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

پانزده + دو =