حرکت شیب و چرخیدن

حرکت شیب و چرخیدن

🔴 حرکت شیب و چرخیدن🔴

این حرکت برای تقویت ماهیچه سه سر، عضلات دو سر بازو، دور کمر بسیار مناسب است. روی سمت راست بدن خود دراز بکشید، ساعد درست زیر شانه قرار بگیرد. دست عمود بر بردن باشد، و ساق پاها روی هم قرار بگیرند. عضلات شکم و سمت راست قفسه سینه را درگیر و باسن را از زمین بلند کنید. با انجام این حرکت بدن یک خط مستقیم از سر تا پا را تشکیل میدهد. دست چپ خود را به سمت بالا ببرید و همچنان عضلات را درگیر نگه دارید ( مانند عکس ). حالا دست چپ خود را در حرکتی مانند کندن زمین به فضای خالی بین قفسه سینه و زمین برسانید. تنها از کمر به پایین بچرخید. به بالا برگردید، این حرکت را 4 بار انجام دهید. سپس بدن را دوباره روی زمین قرار دهید. این حرکت را با طرف دیگر بدن دوباره تکرار کنید.

🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴


حرکت شیب و چرخیدن
نویسنده :
لینک کوتاه این مطلب : https://polop.ir/?p=33461

حتما ببینید

پس از شام ماهیچه‌های شکم را سفت کنید

پس از شام ماهیچه‌های شکم را سفت کنید

🔴 پس از شام ماهیچه‌های شکم را سفت کنید🔴 وقتی در خانه در حال استراحت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

2 × 4 =