براي اينكه افزايش حجم و عضله داشته باشيم، به ترتيب اهميت بايد چه كارهايی بكنيم🤔

براي اينكه افزايش حجم و عضله داشته باشيم، به ترتيب اهميت بايد چه كارهايی بكنيم🤔

براي اينكه افزايش حجم و عضله داشته باشيم، به ترتيب اهميت بايد چه كارهايی بكنيم🤔

🥩اول از همه كه تو قاعده‌ی هرم هم هست، افزايش كالری دريافتيه
خصوصا از پروتئين و كربوهيدرات ها

🍳بعد هم افزايش پروتئين
براي عضله سازی، حدودا هر روز به ازای هر كيلوگرم از وزن بدنتون به ٢ تا ٤ گرم پروتئين نياز دارين
يعنی براي يك فرد ٧٠ كيلويي روزی ١٤٠ گرم پروتئين

🏋🏻‍♂️بعد ميرسيم به ورزش هاي قدرتي مثل وزنه كه حجم ميدن به عضلات

😴خواب و استراحت كافي براي اينكه عضلات بعد از تمرين ريكاوری كنن

🥤مكمل ها هم برخلاف تصور خيليا، كمتر از همه اهميت دارن و فقط كنار تمرين و رژيم مناسبه كه ميتونن موثر باشن!🏋


براي اينكه افزايش حجم و عضله داشته باشيم، به ترتيب اهميت بايد چه كارهايی بكنيم🤔
نویسنده :
لینک کوتاه این مطلب : https://polop.ir/?p=33520

حتما ببینید

بدون انجام تمرینات سخت در بدنسازی به جایی نخواهید رسید

بدون انجام تمرینات سخت در بدنسازی به جایی نخواهید رسید

بدون انجام تمرینات سخت در بدنسازی به جایی نخواهید رسید اگر که فکر کردید عضله‌ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

شانزده + 19 =