همیشه تمرین شکم تان را تغییر دهید

همیشه تمرین شکم تان را تغییر دهید

✅ همیشه تمرین شکم تان را تغییر دهید

تغییر منظم تمرینات شکم، باعث می شود نتیجه بهتری از تمرینات بگیرید. مهم ترین مساله در تمرینات شکم این است که هنگام تمرین، بازدهی مناسب را دریافت کنید. بعضی از بهترین تمرینات شکم عبارتند از: دراز و نشست، دراز و نشست روی توپ، بالابردن جفت پا در حالت درازکش، حرکات پیلاتس و دوچرخه زدن.
دانستن این موضوعات به شما کمک می کند با هوشمندی و بازدهی بیشتر تمرین کنید. شکم شش تکه نشان دهنده تعداد دراز و نشست هایی که می توانید بروید نیست، بلکه نشان دهنده این است که چربی شکم تان چقدر اندک است. یک فرد برای این که شش تکه شکمش نمایان باشد باید حداکثر 10 درصد چربی داشته باشد. روزانه شش تا هفت لیوان آب بنوشد.
نوشیدن آب سرد کمک می کند تا بتوانید چربی هایتان را بسوزانید. اگر میزان آب مورد نیاز بدنتان را تامین کنید، آن وقت می توانید چربی سوزی را به حداکثر بازدهی برسانید. نکته کلیدی که باید به یاد داشته باشید این است که هر چقدر کمتر آب بنوشید، سرعت سوخت سازتان کمتر خواهدبود. و هرچه بیشتر آب بنوشید، سوخت و ساز بیشتر می شود و کالری بیشتری می سوزانید.


همیشه تمرین شکم تان را تغییر دهید
نویسنده :
لینک کوتاه این مطلب : https://polop.ir/?p=33577

حتما ببینید

شکم شش تکه

شکم شش تکه

⚜ شکم شش تکه ⚜   🔹اگر به دنبال شکم تخت و شش تکه هستید، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

نه + 6 =