کاهش چربی های شکم و پهلو

کاهش چربی های شکم و پهلو

♻ کاهش چربی های شکم و پهلو

۱- قبل از تمرین قهوه بخورید

۲-  ۳ روز درهفته تمرین با وزنه

۳- پروتئین بیشتری مصرف کنید

۴- مکمل ال کارنیتین و CLA

۵- قبل ساعت ۱۹ شام بخورید


کاهش چربی های شکم و پهلو
نویسنده :
لینک کوتاه این مطلب : https://polop.ir/?p=37027

حتما ببینید

بسیاری از فاکتور‌های مختلف روی ریکاوری عضلات تاثیر گذار هستند خوشبختانه اکثر آنها در کنترل شما هستند و به راحتی‌ میتوانید آنها را اصلاح کنید.

بسیاری از فاکتور‌های مختلف روی ریکاوری عضلات تاثیر گذار هستند خوشبختانه اکثر آنها در کنترل شما هستند و به راحتی‌ میتوانید آنها را اصلاح کنید.

❇️بسیاری از فاکتور‌های مختلف روی ریکاوری عضلات تاثیر گذار هستند خوشبختانه اکثر آنها در کنترل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

16 + سه =