برای سلامتی مفاصل و استخوانها از تمرینات با وزنه غافل نشوید

برای سلامتی مفاصل و استخوانها از تمرینات با وزنه غافل نشوید

❇️ برای سلامتی مفاصل و استخوانها از تمرینات با وزنه غافل نشوید

✅ کار با وزنه و تمریناتی که با مقاومت خارجی انجام شود باعث افزایش تراکم استخوان و املاح معدنی در بافت اسکلتی خواهد شد که این امر باعث جلوگیری از پوکی استخوان و یا کاهش خطر شکستگی خواهد شد.

✅ از طرفی تمرینات وزنه باعث تقویت و ثبات عضلات،عضلات اطراف تاندون ها و لیگامنت ها(تمرینات حس عمقی) باعث افزایش ثبات مفاصل و کاهش خطر آسیب رباط ها و مفاصل شده.
همچنین با تمرینات درست میتوانید از انعطاف پذیری مناسبی نیز برخوردار باشید.

✅ از سوی دیگر تمرینات با وزنه باعث ترشح آندروفین در خون شده که باعث کاهش درد مفصلی و التهاب مفاصل( آرتریت) خواهد شد.
لذا در هیچ سنی شما نمیتوانید نگران کار با وزنه باشید.


برای سلامتی مفاصل و استخوانها از تمرینات با وزنه غافل نشوید
نویسنده :
لینک کوتاه این مطلب : https://polop.ir/?p=37481

حتما ببینید

روش های ماندگاری عضلات

روش های ماندگاری عضلات

❇️روش های ماندگاری عضلات ✅یکی از بهترین روشهای بالا نگه داشتن دم عضلات در طول …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

پانزده + 2 =