به منظور بهبود ریکاوری و عملکرد سعی‌ کنید ۵ نکته برتر زیر را به کار بگیرید

به منظور بهبود ریکاوری و عملکرد سعی‌ کنید ۵ نکته برتر زیر را به کار بگیرید

‍ ♻ به منظور بهبود ریکاوری و عملکرد سعی‌ کنید ۵ نکته برتر زیر را به کار بگیرید

1⃣ از ترکیب پروتئین و کربوهیدرات بعد از تمرین استفاده کنید.

2⃣ اطمینان حاصل کنید که قبل و بعد از تمرین حداقل ۲ پیمانه آب مصرف می‌کنید

3⃣ به منظور کاهش سریع درد و کوفتگی عضلانی و افزایش عملکرد از ماساژ استفاده کنید.

4⃣ به منظور افزایش حداکثری عضله‌ سازی در شب قبل از خواب از پروتئین کازئین استفاده کنید.

5⃣ در شب ۹-۸ ساعت خواب مناسب داشته باشید.🏋


به منظور بهبود ریکاوری و عملکرد سعی‌ کنید ۵ نکته برتر زیر را به کار بگیرید
نویسنده :
لینک کوتاه این مطلب : https://polop.ir/?p=37556

حتما ببینید

کلید های ساخت عضله و بدنسازی

کلید های ساخت عضله و بدنسازی

🔺 کلید های ساخت عضله و بدنسازی (تکنیک موفق شدن) 🔸تمرینات هوازی 🔹تغییر برنامه 🔸حرکات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

4 × یک =