حرکت کرانچ معکوس برای فرم دهی عضلات باسن و ران

حرکت کرانچ معکوس برای فرم دهی عضلات باسن و ران

🔴 حرکت کرانچ معکوس برای فرم دهی عضلات باسن و ران

روی زمین دراز بکشید. کف دستانتان یا بر روی زمین باشد و یا در پشت سرتان.
زانوها را 90 درجه خم کنید و در مقابل سینه قرار دهید. پاها به هم چسبیده و یا گره خورده باید باشند.
شکم را منقبض کنید و لگن را از زمین بلند کنید و پاهایتان را به طرف سقف بالا ببرید.
سپس پایین بیایید. این ورزش را 1 تا 3 مرتبه و هر مرتبه 12 تا 16 بار تکرار کنید.
این یک حرکت ساده است و سعی کنید لگن خود را بالا ببرید، بدون اینکه پاهای خود را حرکت دهید.

🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴


حرکت کرانچ معکوس برای فرم دهی عضلات باسن و ران
نویسنده :
لینک کوتاه این مطلب : https://polop.ir/?p=37581

حتما ببینید

ادای احترام «حسن یزدانی» به شهید شاخص ورزش کشور در جویبار

ادای احترام «حسن یزدانی» به شهید شاخص ورزش کشور در جویبار

♦️ادای احترام «حسن یزدانی» به شهید شاخص ورزش کشور در جویبار 🔹️حسن یزدانی قهرمان ارزنده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

سیزده − دوازده =