اسکوات برزیلی حرکتی عالی برای داشتن باسن برزیلی

اسکوات برزیلی حرکتی عالی برای داشتن باسن برزیلی

‌🔴 اسکوات برزیلی حرکتی عالی برای داشتن باسن برزیلی

مدت: 1 دقیقه
بایستید و پاهایتان را کمی بیشتر از عرض شانه هایتان باز کنید، دستها در کنار بدن، پنجه پاها به سمت بیرون
استخوان دنبالچه را فشرده و ثابت نگه داشته و عضلات باسن را منقبض کنید.
سپس زانوها را خم کرده و بدن خود را مانند حرکت اسکوات تا جایی که می توانید پایین بیاورید، بدون اینکه اجازه دهید زانوها از نوک انگشتان پا بیرون بزنند یا جلوتر روند. یعنی زانو و نوک انگشتان پا باید در یک امتداد قرار گیرند.
همزمان با پایین رفتن، دستهایتان را به جلوی بدن کشیده و تا ارتفاع شانه ها بالا بیاورید، کف دستها رو به زمین باشد. به مدت 2 تا 5 ثانیه در همین وضعیت بمانید و سپس به آرامی بایستید.
این حرکت را حدود 20 بار در یک دقیقه انجام دهید.

🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴


اسکوات برزیلی حرکتی عالی برای داشتن باسن برزیلی
نویسنده :
لینک کوتاه این مطلب : https://polop.ir/?p=37920

حتما ببینید

انجام ۱۰ تکرار با هالتر خالی‌ راه قابل اتکا و مطمئنی برای گرم کردن بدن نیست.

انجام ۱۰ تکرار با هالتر خالی‌ راه قابل اتکا و مطمئنی برای گرم کردن بدن نیست.

❇️انجام ۱۰ تکرار با هالتر خالی‌ راه قابل اتکا و مطمئنی برای گرم کردن بدن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

هجده + 18 =