ددلیفت تک پا

ددلیفت تک پا

✅ددلیفت تک پا
🔰وزنه ای را در یک دست گرفته و در کنار بدن نگه دارید. وزن خود را بر روی پایی که وزنه در کنار است قرار داده و زانو را کمی خم کنید. کمی باسن را به سمت عقب متمایل کرده و برای داشتن تعادل ، پای مخالف را به سمت عقب ببرید.
وزنه را تا محلی که بدن شما با سطح زمین موازی شود پایین ببرید. سپس به حالت ایستاده بازگردید.
تا جایی که می توانید تمرین ددلیفت تک پا از تمرینات عضلات پا را انجام دهید.


ددلیفت تک پا
نویسنده :
لینک کوتاه این مطلب : https://polop.ir/?p=38172

حتما ببینید

رژیم های کم کالریِ عجیب و غریب نگیرید..

رژیم های کم کالریِ عجیب و غریب نگیرید..

 ‌رژیم های کم کالریِ عجیب و غریب نگیرید.. ✍کاهش بیش از حد کالری به معنی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

14 − 12 =