برنامه‌ی ۸ هفته‌ای پیاده‌روی برای سوزاندن چربی‌ها

برنامه‌ی ۸ هفته‌ای پیاده‌روی برای سوزاندن چربی‌ها

🔴برنامه‌ی ۸ هفته‌ای پیاده‌روی برای سوزاندن چربی‌ها

🔴برنامه‌ پیاده‌روی

هر یک از این برنامه‌های پیاده‌روی سریع را یک‌بار در هفته انجام دهید و بین هر یک از جلسات پیاده‌روی سرعتی، ۲ روز به عضلات خود استراحت دهید. مابقی هفته را از برنامه‌ایی متعادل پیروی کنید. جهت گرم نمودن بدن به مدت ۵ دقیقه به آرامی گام بردارید؛ در انتهای تمرین نیز جهت سرد نمودن بدن به همین روش عمل کنید. چنانچه سرعت پیاده‌روی شما کم‌تر از ۵.۶ کیلومتر در ساعت است، هدف خود را معطوف پایین‌ترین ردیف گام‌ها در جدول زیر نمائید. چنانچه با سرعتی بیش از این گام بر‌می‌دارید، از بالاترین ردیف سرعت در دقیقه استفاده نمائید. برای محاسبه‌ی گام‌های خود از گام‌شمار کمک بگیرید، تعداد گام‌های خود را در سه دقیقه شمرده و سپس بر ۳ تقسیم نمائید. چنانچه گام‌شمار ندارید، کافیست تعداد گام‌های خود را در ۶۰ ثانیه بشمارید. پس از یک هفته، سرعتتان به طرز محسوسی تنظیم خواهد شد.

🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴


برنامه‌ی ۸ هفته‌ای پیاده‌روی برای سوزاندن چربی‌ها
نویسنده :
لینک کوتاه این مطلب : https://polop.ir/?p=38454

حتما ببینید

میزان و شدت پیاده روی برای کاهش وزن

میزان و شدت پیاده روی برای کاهش وزن

میزان و شدت پیاده روی برای کاهش وزن 🚶🏻‍♀️🚶🏻‍♀️سرعت ایده آل بین 4.8 تا 6.4 …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

15 + پانزده =