تمرینی عالی برای فرم دهی پا و باسن

تمرینی عالی برای فرم دهی پا و باسن

🔴 تمرینی عالی برای فرم دهی پا و باسن🔴

🔴اسکوات
عضلات درگیر: چهارسرران (جلو ران)، همسترینگ ( پشت ران)، سرینی ( باسن) و تمام عضلات میان تنه
پاها را به اندازه عرض لگن خود باز کنید و انگشتان پا را کمی به سمت بیرون بچرخانید.
نفس عمیق بکشید و عضلات شکم و لگن خود را منقبض کنید.
باسن را به سمت عقب ببرید و زانوهایتان را خم کنید، باید تصور کنید که می خواهید بر روی یک صندلی بنشینید.
کمر خود را خیلی به سمت جلو خم نکنید و پشت خود را صاف نگه دارید.
تا مرحله‌ای پایین بروید که استخوان ران موازی با زمین و زانوها در زاویۀ ۹۰ درجه قرار گیرد.
به سمت بالا برگردید و عمل بازدم را انجام دهید.
برای فرم دهی پا و باسن خود: اگر مبتدی هستید می‌توانید از یک صندلی کمک بگیرید و ۱۰ تکرار را اجرا کنید، اگرسابقه تمرین کردن دارید ۲۰ تکرار را اجرا کنید، اگرورزشکار حرفه‌ای هستید ۳۰ تکرار اجرا کنید.

🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴


تمرینی عالی برای فرم دهی پا و باسن
نویسنده :
لینک کوتاه این مطلب : https://polop.ir/?p=38490

حتما ببینید

ورزش هایی برای سفت کردن باسن

ورزش هایی برای سفت کردن باسن

🔰ورزش هایی برای سفت کردن باسن🔰 1⃣اسکات سبک تعداد بالا 2⃣دویدن تند 3⃣کشش ران ها …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

نوزده − یک =