هر چقدر درباشگاه ببشتر خودتان را خسته کنید و مدت زمان تمرین را طولانی تر شود بجای پیشرفت پس رفت می کنید.

هر چقدر درباشگاه ببشتر خودتان را خسته کنید و مدت زمان تمرین را طولانی تر شود بجای پیشرفت پس رفت می کنید.

‍ ❇️هر چقدر در باشگاه ببشتر خودتان را خسته کنید و مدت زمان تمرین را طولانی تر شود بجای پیشرفت پس رفت می کنید.

زیرا: 👇
✅ ذخایر گلیکوژن که همان منابع تولید انرژی در تمرینات و فعالیت های بدنی میباشد محدود است.
با پایان یافتن گلیکوژن بدن مجبور میشود به منابع دیگر متوصل شود و یکی از این منابع لاکتیک میباشد که با استمرار برتمرین پرفشار عضلات به آستانه لاکتات می‌رسد و اسیدوز میشود و گرفتگی عضلات اتفاق میافتد.
از مهمترین دلایل استفاده از خود عضله در تولید انرژی میباشد که باعث کاتابولیک و تخریب عضله می شود.

👈 پس زمان تمرین خود را مدیریت کنید و سعی کنید در کمتر از 60 دقیقه آن را به پایان برسانید.

✅ نکات مهم :

✅ اگر در دوره حجم هستید فاصله زمان استراحت هر ست را دو تا سه برابر زمان اجرا آن در نظر بگیرید.

✅ اگردر دوره کات میباشید مدت زمان استراحت را کمتر کنید و تقریبا برابر با زمان اجرا در نظر بگیرید و اما اگر هدف شما تناسب اندام و حجم و کات نمیباشد و فقط برای ازدیاد قدرت تمرین میکنید استراحت بین هر ست را 2 تا 5 دقیقه در نظر بگیرید.


هر چقدر درباشگاه ببشتر خودتان را خسته کنید و مدت زمان تمرین را طولانی تر شود بجای پیشرفت پس رفت می کنید.
نویسنده :
لینک کوتاه این مطلب : https://polop.ir/?p=38651

حتما ببینید

تخفیف 30 درصدی برای‌بلیت بازی پرسپولیس- نفت

تخفیف 30 درصدی برای‌بلیت بازی پرسپولیس- نفت

تخفیف 30 درصدی برای‌بلیت بازی پرسپولیس- نفت با دستور سید مجید صدری، این باشگاه به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

دوازده − یازده =