نبایدها در بدنسازی

نبایدها در بدنسازی

نبایدها در بدنسازی

1⃣گرم نکردن.
✅عضلات سرد، بیشتر مستعد آسیب هستند. قبل از اینکه وزنه بزنید، ۱۰ دقیقه گرم کنید، برای اینکار می‌توانید ۱۰ دقیقه سریع قدم بردارید و یا تمرینات هوازی دیگری انجام دهید.

2⃣عجله نکنید.
✅وزنه را آرام و کنترل شده بلند کنید. آرام بلند کردن وزنه به شما اجازه می‌دهد فکرتان بر روی عضله‌تان متمرکز شود و تمام نیروی جنبشیتان را برای بلند کردن وزنه در عضله‌تان جمع کنید.

3⃣زیاده روی نکنید.
✅به خاطر داشته باشید، انجام هر ست تا مرز خستگی کافیست. تکرار دوباره تمرین فقط باعث تلف کردن وقت و افزایش احتمال آسیب می‌شود.

4⃣با درد، تمرین نکنید.
✅اگر تمرینی باعث احساس درد می‌شود، ادامه ندهید. بعد از چند روز دوباره آن را تکرار کنید، یا با وزن کمتری تمرین کنید.

5⃣کفشتان را فراموش نکنید.
✅کفش با کفی مناسب باعث می‌شود هنگام بلند کردن وزنه ها لیز نخورید، همچنین باعث دفع فشار وارده به پاشنه‌تان می‌شود. پس هیچ‌گاه کفشتان را فراموش نکنید.


نبایدها در بدنسازی
نویسنده :
لینک کوتاه این مطلب : https://polop.ir/?p=38691

حتما ببینید

برای ازبین بردن پهلوها باید فشار بیشتری در تمرینات هوازی وارد کنید.

برای ازبین بردن پهلوها باید فشار بیشتری در تمرینات هوازی وارد کنید.

🔰برای ازبین بردن پهلوها باید فشار بیشتری در تمرینات هوازی وارد کنید. ✅ باید بدوید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

ده + هشت =