نکاتی برای انجام حرکات کششی

نکاتی برای انجام حرکات کششی

🔴 نکاتی برای انجام حرکات کششی

عضلات گرم، نسبت به عضلات سرد راحت‌تر و بی خطرتر کشیده می‌شوند. قبل از حرکات کششی، کل بدن خود را توسط حرکات سبک هوازی گرم کنید. برای گرم کردن عضلات زیر بغل، از حرکات داینامیک برای بازوها و سرشانه‌هایتان استفاده کنید.
حداقل ۲ الی ۳ بار در هر هفته حرکات کششی انجام دهید. انجام دادن حرکات کششی به صورت روزانه ایده‌آل می‌باشد. هر حرکت کششی را برای ۱۰ الی ۳۰ ثانیه ادامه دهید و هر حرکت را ۲ الی ۴ بار تکرار کنید. تنها تا اندازه‌ای کشش انجام دهید که احساس سفتی کنید، هرگز آنقدر بدنتان را نکشید که دردتان بیاید.

🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴


نکاتی برای انجام حرکات کششی
نویسنده :
لینک کوتاه این مطلب : https://polop.ir/?p=38895

حتما ببینید

ورزش های هوازی، ماهیچه ها را از بین می برد؟ 

ورزش های هوازی، ماهیچه ها را از بین می برد؟ 

ورزش های هوازی، ماهیچه ها را از بین می برد؟ حتما شما هم این “جمله” …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

یک × 1 =