نکاتی برای انجام حرکات کششی

نکاتی برای انجام حرکات کششی

🔴 نکاتی برای انجام حرکات کششی

عضلات گرم، نسبت به عضلات سرد راحت‌تر و بی خطرتر کشیده می‌شوند. قبل از حرکات کششی، کل بدن خود را توسط حرکات سبک هوازی گرم کنید. برای گرم کردن عضلات زیر بغل، از حرکات داینامیک برای بازوها و سرشانه‌هایتان استفاده کنید.
حداقل ۲ الی ۳ بار در هر هفته حرکات کششی انجام دهید. انجام دادن حرکات کششی به صورت روزانه ایده‌آل می‌باشد. هر حرکت کششی را برای ۱۰ الی ۳۰ ثانیه ادامه دهید و هر حرکت را ۲ الی ۴ بار تکرار کنید. تنها تا اندازه‌ای کشش انجام دهید که احساس سفتی کنید، هرگز آنقدر بدنتان را نکشید که دردتان بیاید.

🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴


نکاتی برای انجام حرکات کششی
نویسنده :
لینک کوتاه این مطلب : https://polop.ir/?p=38895

حتما ببینید

چرا رشد عضلانی خوبی ندارید

چرا رشد عضلانی خوبی ندارید

❇️چرا رشد عضلانی خوبی ندارید 1⃣ انجام ندادن حرکات کششی 2⃣ نداشتن تغذیه بعد تمرین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

سه + 15 =