لاغر کردن ران ها با سه حرکت ساده (+تصاویر)

لاغر کردن ران ها با سه حرکت ساده (+تصاویر)

🔴 لاغر کردن ران ها با سه حرکت ساده (+تصاویر)

۱- اسکوات تک پا
الف. در حالت ایستاده قرار بگیرید، پاها را کنار هم و دستان را کنار بدن نگه دارید، وزن خود را روی پای راست بیاندازید. پاشنه ی پای چپ را از زمین بلند کنید و انگشتان پای چپ را برای حفظ تعادل، کنار پای راست روی زمین نگه دارید. در طول انجام حرکت، اجازه ندهید که زانوی پای راست (پایی که اسکوات را انجام می دهد)، از انگشتان پا جلوتر رود.

ب. در حالی که پشت را صاف نگه می دارید، از مفصل ران به جلو خم شوید و زانوها را خم کنید، باسن را به آرامی عقب ببرید و دستان را به جلو صاف کنید. زمانی که ران ها تقریباً با زمین موازی شدند، حرکت را متوقف کنید و یک ثانیه مکث کنید. سپس، با فشار به پاشنه ی پای راست، به حالت ایستاده بازگردید.

2 . بلند کردن دو پا
الف. به پهلوی چپ دراز بکشید و یک پا را روی پای دیگر قرار دهید. برای حفظ تعادل، آرنج چپ را روی زمین قرار دهید. برای کمک به حفظ تعادل، دست راست را جلوی خود روی زمین قرار دهید.

ب. پای راست (پای بالایی) را حدود ۲۵ سانتی متر از زمین بلند کنید (در تصویر نشان داده نشده است) و سپس، پای چپ را به آرامی بالا ببرید تا به پای راست برسد. ۲ ثانیه صبر کنید و سپس، پای چپ و بعد از آن پای راست را پایین بیاورید. حرکت را به جهت مخالف هم تکرار کنید. دقت کنید که باسن را زیاد به جلو یا عقب خم نکنید.

۳- کشش با پای خمیده

روبروی یک صندلی بایستید، دستان را بالای سر ببرید، به آرامی از مفصل ران به جلو خم شوید و دستان را روی پشتی صندلی بگذارید. پشت را صاف نگه دارید و باسن را به طرف سقف، بالا بیاورید تا کششی را در پشت پاها احساس کنید. ۲۰ ثانیه مکث کنید و سپس، حرکت را تکرار کنید.

🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴


لاغر کردن ران ها با سه حرکت ساده (+تصاویر)
نویسنده :
لینک کوتاه این مطلب : https://polop.ir/?p=39248

حتما ببینید

خيليها فكر ميكنن با انجام حركات و تمرينات شكم ، چربيهاي شكم و پهلوهاشون آب ميشه و دور كمرشون باريكتر ميشه!

خيليها فكر ميكنن با انجام حركات و تمرينات شكم ، چربيهاي شكم و پهلوهاشون آب ميشه و دور كمرشون باريكتر ميشه!

باور غلط ❌خيليها فكر ميكنن با انجام حركات و تمرينات شكم ، چربيهاي شكم و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

4 × 3 =