تغذیه در حین ورزش بايد چگونه باشد؟

تغذیه در حین ورزش بايد چگونه باشد؟

❇️ تغذیه در حین ورزش بايد چگونه باشد؟

✅ چیزی که در حین ورزش بیشترین اهمیت را دارد، مصرف مایعات است.  آب به عنوان سیستم خنک‌ کننده ى بدن شما عمل می ‌کند.

✅ مصرف مخلوط آب و ويتامين C در حين ورزش، موجب جلوگيرى از گرفتگى عضله ها مى شود.

✅ اگر ورزش شما بیش از یک ساعت طول می‌ کشد، بهترین راه برای هیدراته ماندن، مصرف یک لیوان آب یک ساعت بعد از شروع ورزش و پس از آن نوشیدن یک لیوان آب هر 10 دقیقه یک ‌بار است.

✅ زمانی که ورزش بیش از ٦٠ دقیقه طول می ‌کشد و مخصوصاً زمانی که هدف از ورزش، افزایش توده ى عضلانی باشد، نوشیدنی ‌های ورزشی می ‌توانند انتخاب مناسبی باشند.  البته شما می ‌توانید با اضافه کردن یک قاشق چای‌ خوری عسل، یک قاشق چای و آب ‌لیمو، به یک لیوان آب، خودتان این نوشیدنی را تهیه کنید.


تغذیه در حین ورزش بايد چگونه باشد؟
نویسنده :
لینک کوتاه این مطلب : https://polop.ir/?p=39308

حتما ببینید

افزایش انرژی قبل تمرین

افزایش انرژی قبل تمرین

❇️افزایش انرژی قبل تمرین 1⃣خرما 2⃣موز 3⃣بادام هندی 4⃣انجیرخشک 5⃣نارگیل 6⃣کشمش 7⃣عسل ✍🏻برای انرژی داشتن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

4 × 1 =