بلند کردن دمبل از طرفین به تقویت عضلات بازو و شانه های کمک میکند

بلند کردن دمبل از طرفین به تقویت عضلات بازو و شانه های کمک میکند

🔴بلند کردن دمبل از طرفین به تقویت عضلات بازو و شانه های کمک میکند

🔴در حالت ایستاده قرار بگیرید،‌ پاها را به اندازه ی عرض باسن باز کنید. دو دمبل را در دو دست بگیرید و کف دست ها را به سمت بدن قرار دهید.
🔴با دست راست شروع کنید. همزمان با عمل دم، دست راست را بلند کنید. دست را صاف نگه دارید اما آرنج را قفل نکنید. کف دست به سمت زمین و دست در امتداد شانه و موازی با زمین باشد. سپس، همزمان با عمل بازدم، دست را به آرامی پایین بیاورید و کنار بدن قرار دهید. باید بتوانید از زاویه ی جانبی چشم، دست خود را ببینید؛ دست باید کمی به سمت جلو باشد.
🔴 همین حرکت را برای دست چپ تکرار کنید.
🔴 سپس، هر دو دست را به طور همزمان بالا بیاورید.
🔴 این حرکت راست – چپ، با هم، راست- چپ را به همین ترتیب ادامه دهید و آن را ۱۰ تا ۱۲ بار تکرار کنید. حرکت را دو سری دیگر هم انجام دهید.

🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴


بلند کردن دمبل از طرفین به تقویت عضلات بازو و شانه های کمک میکند
نویسنده :
لینک کوتاه این مطلب : https://polop.ir/?p=39534

حتما ببینید

هفت مزیت تمرین با دمبل

هفت مزیت تمرین با دمبل

❇️هفت مزیت تمرین با دمبل 1️⃣ ثبات سازی و فعال سازی 2️⃣ فرم دهی و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

15 − 1 =