این حرکت باعث تقویت عضلات سه سر بازو میشود

این حرکت باعث تقویت عضلات سه سر بازو میشود

🔴این حرکت باعث تقویت عضلات سه سر بازو میشود

🔴در حالت ایستاده قرار بگیرید،‌ پاها را به اندازه ی عرض باسن باز کنید. دو دمبل را در دو دست بگیرید و کف دست ها را به سمت بدن قرار دهید.
🔴 با دست راست شروع کنید. همزمان با عمل دم، دست راست را بلند کنید. دست را صاف نگه دارید اما آرنج را قفل نکنید. کف دست به سمت زمین و دست در امتداد شانه و موازی با زمین باشد. سپس، همزمان با عمل بازدم، دست را به آرامی پایین بیاورید و کنار بدن قرار دهید. باید بتوانید از زاویه ی جانبی چشم، دست خود را ببینید؛ دست باید کمی به سمت جلو باشد.
🔴 همین حرکت را برای دست چپ تکرار کنید.
🔴 سپس، هر دو دست را به طور همزمان بالا بیاورید.
🔴این حرکت راست – چپ، با هم، راست- چپ را به همین ترتیب ادامه دهید و آن را ۱۰ تا ۱۲ بار تکرار کنید. حرکت را دو سری دیگر هم انجام دهید.

🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴


این حرکت باعث تقویت عضلات سه سر بازو میشود
نویسنده :
لینک کوتاه این مطلب : https://polop.ir/?p=39609

حتما ببینید

ورزش های هوازی، ماهیچه ها را از بین می برد؟ 

ورزش های هوازی، ماهیچه ها را از بین می برد؟ 

ورزش های هوازی، ماهیچه ها را از بین می برد؟ حتما شما هم این “جمله” …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

5 × 1 =