تقویت عضلات بازو و شانه با زدن حرکت پروانه به حالت خوابیده

تقویت عضلات بازو و شانه با زدن حرکت پروانه به حالت خوابیده

🔴تقویت عضلات بازو و شانه با زدن حرکت پروانه به حالت خوابیده

🔴به پشت دراز بکشید و زانوها را ۹۰ درجه خم کنید طوری که ران ها عمود بر زمین و ساق ها با زمین موازی باشند. با کمک انقباض عضلات تحتانی شکمی، گودی کمر را به تشک فشار دهید. دست ها را به طرف سقف بالا بیاورید، کف دست ها را روبه روی هم قرار دهید و آرنج ها را کمی خمیده نگه دارید.

🔴 درحالی که تنه را ثابت نگه می دارید، دست ها را به دو طرف باز کنید و آن ها را تا جایی پایین بیاورید که آرنج ها ۱۰ سانتی متر از زمین فاصله داشته باشند.
🔴 دست ها را دوباره بالا بیاورید و دمبل ها را روبه روی سینه به هم نزدیک کنید.
🔴حرکت را دو یا سه سری و در هر سری ۱۰ تا ۱۲ بار تکرار کنید.

🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴


تقویت عضلات بازو و شانه با زدن حرکت پروانه به حالت خوابیده
نویسنده :
لینک کوتاه این مطلب : https://polop.ir/?p=39748

حتما ببینید

نکاتی مهم برای تحول در عضلات بازو

نکاتی مهم برای تحول در عضلات بازو

🔰نکاتی مهم برای تحول در عضلات بازو 🔰 1⃣ بر روی پشت بازوها تمرکزکنید 2⃣ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

16 − 14 =