بسیاری از فاکتور‌های مختلف روی ریکاوری عضلات تاثیر گذار هستند خوشبختانه اکثر آنها در کنترل شما هستند و به راحتی‌ میتوانید آنها را اصلاح کنید.

بسیاری از فاکتور‌های مختلف روی ریکاوری عضلات تاثیر گذار هستند خوشبختانه اکثر آنها در کنترل شما هستند و به راحتی‌ میتوانید آنها را اصلاح کنید.

❇️بسیاری از فاکتور‌های مختلف روی ریکاوری عضلات تاثیر گذار هستند خوشبختانه اکثر آنها در کنترل شما هستند و به راحتی‌ میتوانید آنها را اصلاح کنید.

به منظور بهبود ریکاوری و عملکرد سعی‌ کنید ۵ نکته برتر زیر را به کار گیرید :

1️⃣ از ترکیب پروتئین و کربوهیدرات بعد از تمرین استفاده کنید.
2️⃣ اطمینان حاصل کنید که قبل و بعد از تمرین حداقل ۲ پیمانه آب مصرف می‌کنید.
3️⃣ به منظور کاهش سریع درد و کوفتگی عضلانی و افزایش عملکرد از ماساژ استفاده کنید.
4️⃣ به منظور افزایش حداکثری عضله‌ سازی در شب قبل از خواب از پروتئین به طور ویژه کازئین استفاده کنید.
5️⃣ در شب ۷-۸ ساعت خواب مناسب داشته باشید.


بسیاری از فاکتور‌های مختلف روی ریکاوری عضلات تاثیر گذار هستند خوشبختانه اکثر آنها در کنترل شما هستند و به راحتی‌ میتوانید آنها را اصلاح کنید.
نویسنده :
لینک کوتاه این مطلب : https://polop.ir/?p=40340

حتما ببینید

نكات مهم رژیم برای خانوم ها

نكات مهم رژیم برای خانوم ها

👸🌸نكات مهم رژیم برای خانوم ها👸🌸 👈 خانم ها زمانی که تصمیم به شروع رژیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

سیزده + 7 =