نکاتی برای تثبیت وزن سالم

نکاتی برای تثبیت وزن سالم

“نکاتی برای تثبیت وزن سالم”

۱- آن را به یک سبک زندگی تبدیل کنید نه رژیم غذایی‌⇩
وقتی وزن کم می کنید ممکن است آن را خیلی ساده فداکاری موقت در نظر بگیرید اما همین که آن وزن کاهش پیدا کرد، دوباره وضعیت غذا خوردن و ورزش کردنتان به حالت قبل باز می گردد

۲- بر روی وزن خود نظارت داشته باشید⇩
دنبال کردن مرتب وزن یکی دیگر از رفتارهای شایع بین افرادی است که توانستند با موفقیت وزن خود را پایین نگه دارند

۳- ورزش کنید⇩
پژوهش ها نشان دادند افرادی که توانستند وزن کم شده خود را همانطور پایین نگه دارند پس از رسیدن به وزن ایده آل نیز دست از ورزش نکشیدند و روزانه حدود یک ساعت فعالیت بدنی دارند

۴- الگوی سالم غذا خوردن را ادامه دهید⇩
بعد از اینکه به پایان رژیم کاهش وزنتان رسیدید، متوجه می شوید که از خوردن غذاهای سالم لذت بیشتری می برید. در حقیقت دیگر به سمت غذاهای چربی که در گذشته باعث اضافه وزنتان بود، نمی روید

۵- آرامش داشته باشید و خوب بخوابید

6-خوب صبحانه بخورید

7-زمان تماشای تلوزیون را کم کنید

8- وعده های خود را بهینه سازی کنید در اینجا پروتئین و فیبر بهترین دوستان شما هستند.

9- مقدار زیادی آب بنوشید


نکاتی برای تثبیت وزن سالم
نویسنده :
لینک کوتاه این مطلب : https://polop.ir/?p=40617

حتما ببینید

رژیم های کم کالریِ عجیب و غریب نگیرید..

رژیم های کم کالریِ عجیب و غریب نگیرید..

 ‌رژیم های کم کالریِ عجیب و غریب نگیرید.. ✍کاهش بیش از حد کالری به معنی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

یک × یک =