راه حل پس از پرخوری زیاد"

راه حل پس از پرخوری زیاد”

“راه حل پس از پرخوری زیاد”

✍وعده بعدی را نادیده نگیرید⇩

با خودتان فکر می‌ کنید بهتر روزه بگیرم و وعده بعدی نخورم و یا حذف کنم.باعث می شود دفعه بعد بیشتر تمایل به پرخوری پیدا کنید.بهتر وعده بعدی بخورید به مقدار کم

✍وعده دوم را سالم تهیه کنید⇩

وعده دوم را هم استفاده کنید اما یک وعده غذایی سالم که هم شما را سیر کند و هم ضرر و آسیب به بدن تان نرساند

✍برای جبران؛خیلی سنگین ورزش نکنید⇩

شاید فکر کنید که هر چه سریع تر کالری ‌سوزی انجام دهم و حرکات هوازی را با سرعت به انجام برسانم تا وزن کم کنم و این پرخوری را جبران کنم؛ اما معده تان آسیب می بیند. بهتر زیاده روی نداشته باشید

✍کمی پیاده روی کنید⇩

به جای ورزش سنگین بهتر است یک پیاده روی معمولی داشته باشید‌.سطح استرس تان کاهش پیدا میکنه و حال تان بهتر میشود و کالری سوزی سبکی هم دارید.

✍آب بنوشید⇩

آب باعث می شود که سدیم اضافه از بدن شما دفع شود اما در آب خوردن هم نباید زیاده روی کنید.

✍خودتان را سرزنش نکنید⇩

با سرزنش کردن خودتان می‌ خواهید خود را تنبیه کنید اما انجام این کار حس منفی به شما می دهد. بهتر خیلی راحت این قضیه را فراموش کنید.


راه حل پس از پرخوری زیاد"
نویسنده :
لینک کوتاه این مطلب : https://polop.ir/?p=44277

حتما ببینید

فواید طناب زدن

فواید طناب زدن

🏋🏼🔰فواید طناب زدن🔰   👌 یک ساعت طناب زدن ،تقریبا حدود 1000 کالری می سوزاند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

شش + 8 =