چه تمریناتی را اصلا بدون کفش انجام ندهیم؟

چه تمریناتی را اصلا بدون کفش انجام ندهیم؟

چه تمریناتی را اصلا بدون کفش انجام ندهیم؟

⇦تمریناتی مانند دویدن ، پیاده روی ، طناب زدن و یا تمرینات پرشی جهشی و قدرتی از جمله تمریناتی ست که به هیچ عنوان توصیه نمی شود بدون کفش ورزشی استاندارد انجام داد.

⇦چرا که دراین تمرینات،پا نقش اساسی را در انجام تمرین دارند و فشار مستقیمی روی آنهاست. “پا درد” و مشکلات رباطی و مفصلی از عوارض حتمی این تمرینات بنظر می آید. بنابراین کفش پیاده روی برای “دویدن” و پیاده‌روی ضروریست.

عوارض و خطرات ورزش با پای برهنه⇩

⇦تمرین کردن با پا برهنه به ویژه در تمریناتی که اشاره کردیم اصلا نباید ” بدون کفش ” انجام بدهیم می تواند عوارض و “خطراتی” داشته باشد.
‌⇦ بریدگی ، زخم برای جراحات سطحی ،مشکلات پاشنه ای و آرتروزی برای آسیب های مفصلی و بافتی از مهمترین و متداول ترین مشکلات است.این غیر از کاهش کیفیت و کارایی ورزشی و تاثیر بر نتیجه نهایی است.


چه تمریناتی را اصلا بدون کفش انجام ندهیم؟
نویسنده :
لینک کوتاه این مطلب : https://polop.ir/?p=44281

حتما ببینید

وریا غفوری در زمین شماره دو آزادی تمرینات اختصاصی خود را دنبال می کند

وریا غفوری در زمین شماره دو آزادی تمرینات اختصاصی خود را دنبال می کند

وریا غفوری در زمین شماره دو آزادی تمرینات اختصاصی خود را دنبال می کند و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

19 + پانزده =